Followers

Tuesday, March 9, 2010

haloo....


amboi lama betul aku x update blog kan...almaklumla busy...bukannye busy ape busy coz skrg ni musim org tamatkan zaman bujang jadi tu pasal la aku busy...busy pergi memeriahkan majlis tu hehehe.........saje je kat sini aku nk senaraikan nama mereka yg telah pon selamat menjadi isteri org dan juga bakal melangsungkan majlis mereka dlm masa terdekat ni....

  1. Azira & Awie (ni adik aku sendiri ok)
  2. Ain & Awie ( ni sepupu aku...waaaa nama laki korang sama la...kawin pon dekat2 :) )
  3. Bakal menamatkan zaman dara pada bulan 6 ni....(opsss aku x moh kasi tau cube teka....hehehehe but not me ok)

ok tu je la aku nk tulis wa tengah lapar ni....gua caw gi makan dulu nanti kalo aku rajin & x lupe password blog aku ni aku update lg.....


OPSSS ACTUALLY AKU ADE BENDA NK KONGSI KAT SINI TAPI NANTI AKU UPDATE G COZ BENDA TU MASIH LG DLM PROCESS UTK DILANCARKAN...TUNGGUUUUUU OK....


1 comment:

  1. Salam, Mura
    Akak rasa taulah perancangan kau tu, akak sekali terlibatkan. Tak sabar nak join..he he he

    ReplyDelete