Followers

Monday, April 12, 2010

today is my birthday

alhamdullialh...aku diberi kesempatan lg utk bernafas pada umur 26 thn....hari ni genaplan umur aku yg ke 26..bertambah setahun lagi usia ku...bile umur meningkat ni mesti ramai yg bertanye bile aku nk kawinkan...jawapannye........kalo ade jodoh kawin la aku kalo memang dh tertulis aku ni xde jodoh jadi korang jgn la menidakkannye...bukan kehendak aku...oit..sape x nk kawin..semua org nk kawin tapi jodoh tu semua ditangan tuhan...biarla org kate aku ni andartu aku peduli ape....ade aku kesah....korang bagi aku makan ke????.....bukan aku x nk kawin la....dh xde org nk kat aku ....x kan la aku nk terhegeh2......

rase mcm x sabar je nk pegi vacation sempena meyambut besday aku ni.......i can't wait for that holiday....lama dh x holidah jauh2 asyik2 sekitar selangor je....actually tiket tu aku dh beli last year lg tu pon masa airasia buat sale kalo x memang xde la kot.......whatever it is i have to go their becoz...i bought 8 tiket ok....niat kat ati ni nk pegi bercuti bersama family jadi akan ku tunai kan hasrat dihati.....

alamak dh kol 2am la jadi time to sleep....esok aku nk update lg......papai

No comments:

Post a Comment