Followers

Sunday, September 23, 2012

what a boring life

Asslamualaikum....

tengok tajuk pon dh bosan kan......
mcm ni la kehidupan aku setiap hari kadang2 aku sendiri naik bosan.....tapi nk buat mcm mane kehidupan perlu diteruskan....nk mengadu masalah kat org pon malu....jadi kat sini lah tempat utk aku meluahkan rasa....this is my diary jadi disini lah akan ku catatkan segala liku2 kehidupan aku pahit manis yg aku tempuhi.....mungkin ini akan menjadi kenangan utk aku.... kita hanya merancang tapi tuhan yg menentukan....kadang2 aku bosan kalau sering diajukan persoalan jodoh, aku memang xde jawapan utk soalan itu...semua tu ketentuan Tuhan....bukan aku x mencuba tapi kadang2 aku rasa takut...takut dengan ape yang aku lalui....jadi bagi aku biarlah ia berlaku dgn sendirinya....mungkin aku memang ditakdirkan bergini...aku redho....insyallah satu hari nanti pasti aku akan bertemu jua.....Allah jadikan hambanya berpasang-pasangan....jadi selagi aku tidak membebankan org lain aku rasa xperlu lah org tu nk bersusah memikirkan pasal jodoh aku....kalau aku ditakdirkan membujang/ jadi andartu nk buat mcm mane.....bukan kuasa aku nk melawan takdir tuhan.....aku terima sedanya.....tapi kalau aku ditakdir bertemu jodoh aku mengharapkan biarlah org tu boleh menerima aku seadanya......tapi buat masa ni aku selesa begini hidup tanpa perlu melaporkan kemana jua ape pergi aku bebas utk buat apa saja asal aku tau yg mana baik dan buruk.....Jadual harian aku pon dh membosan kan x kan aku nk libatkan org didalam kehidupan aku yg membosankan jadi biarlah aku sendiri begini.....biar tiada org yg akan terluka.....

cukup sampai sini je aku membebel baik aku pikir ape benda yg boleh buat utk tambah duit ni.....nk harapkan business skrg ni, bukannya x ok Alhamdullilah ok tapi payment yg tersangatlah slow membuatkan aku pening tu cari modal pusingan. Insyallah aku akan mulakan satu lagi business bersama adikku....ku harapankan sokongan dan dorongan daripada mereka yg terdekat....doakan kerjayaan kami....aku pasti suatu hari nanti pasti ada cahaya utk kami sekeluarga......amin.....

No comments:

Post a Comment