Followers

Monday, September 28, 2009

citer hari raya

ape nak update ye????........

ok aku nak citer sikit pasal hari raya family aku.....

Mcm biase first raya semenjak dua menjak ni kami beraya di Shah Alam....i don't know why ikut kan aje.......tema raya kali ni adelah kaler purple ok.....i like.... :P.....mcm seperti tahun2 sudah after sembahyang raya n makan2 then maaf2 we all pi la ke kubur menziarahi opah we all...and as usual....uncle n untie sebelah my dad semua la ade kat kubur......lepas tu kitaorg pi la raya kat umah sedara-mara dekat2 situ.....then balik Shah Alam balik kemas siap2 makanan coz sedara sebelah bapak aku nak dtg....but for this year aku rase terkilan coz aku mcm ade terdengar suara2 sumbang yg berbunyi bergini......." Icam ko x layak nak kawan dgn diaorg lg coz kamu xde kete MAHAL"........ ade ke patut kat kubur ckp mcm tu.....adik aku ni pon satu....org ckp mcm tu pon nak terasa sgt.....lantak diaorg la nak ckp ape yg penting ko belajor lg tinggi dr diaorg nanti ko keje pon insyaallah akan lg bagus dari diaorg tu pon kalo ko x riak la n pandai manage duit......PI LANTAK LA APE DIAORG NAK CKP.... one more thing yg aku rase meluat tu tau la bapak aku dh x mcm dulu....dtg raya umah kitaorg pon x nak mentang2 bawak kete besor.....dulu bukan main korang kipas bapak aku skrg ni bile die dh mcm tu korang x pandang die pon k......ALLAH MAHA MENGETAHUI...............(OPPSSS...NI NANTI MESTI MASUK MELODI NI KENE TERJAH KENE PREPARE JAWAPAN BAIK PUN......)

ok lupe kan kisah2 sedih....after diaorg semua dh balik we all pon kemas2 umah balik coz we want go back to our lovely kg @ LAMBOR........yuhuu.......walaupun kami balik pada raya pertama kami redho.....lepas tu mcm biase la boring nak citer xde benda nak buat kt kg......just dok2 lepak n makan2..... :P

No comments:

Post a Comment