Followers

Wednesday, September 2, 2009

huhuhu....labah2 dh berkampung kat blog aku.. :P

huhuhu....lama betul aku x update blog almaklum la busy la katakan......(ni bukan buat2 busy tau aku memang betul2 busy)....ni pon saje je singgah kat sini nak tengok ape dh jadi dgn umah blog aku.....hari ni aku betul2 strees coz aku kene submit journal and journal tu sgt la panjang k aku kene buat journal minimum 10pg ok lantak la korang nak kate aku ni gebang ke ape yg penting suke ati aku ape aku nak tulis....x sape leh halang aku utk menulis diblog aku sendiri.........

semakin hari semakin byk tekanan.......stress ok tapi ape2 pon aku pegang pada yg satu Allah sentiasa ade bersama aku.......whatever la ape org nak ckp pasal aku....ti lu org punye pasal k.....


ok la nanti2 la aku update lg aku nak pi class ni...mlm ni ade short presentation about what i write for my journal n we have to submit that journal to the this one website but o forget la nama website tu.....tapi aku x menaruh harapan sgt la yg journal aku ni dpt di publishkan utk rujukan org ramai......

ok la tata........

No comments:

Post a Comment