Followers

Sunday, September 30, 2012

My Weekend almost end...

mood lepas siap buat moist coklat kek utk deliver esok pagi....semoga Allah sentiasa murahkan rezeki kami......mulai esok insyallah produk amani's bakery boleh didapati di Warung Lebai Dollah....actually ni saje test market....stop talking about amani's bakery...now aku nk citer pasal ape we all buat harini...

seperti biasa hari Ahad dtg menjelma.....pagi ni aku bangun agak awal daripada org lain...rasa sunyi pulak bile budak berdua tu xde kalau x pepagi lagi mamat apan tu dh bising tapi disebabkan mereka balik kerumah masing2 smlm jadi tinggal lah kami yg bujang bersama ibu bapa kami......dan pagi ni angin rajin dtg...bangun je tido terus angkat baju kotor utk basuh, sambil basuh baju aku leh siapkan sarapan pagi siap ada macaroni goreng + sardin roll + kuih koci pandan lg....aku siap tipu bapak aku lg yg aku buat sendiri kuih koci tu padahal aku beli fozen punye hehehehehehe......mula2 apak aku caya la...tapi aku sendiri xleh nk tahan lalu aku telah membongkarkan rahsia ku sendiri....hehehehe...after that around 12 we all gi le jejalan kat Shah Alam Mall plan nk gi cari camera utk mira buat assignment budget around RM300 kebawah......misi berjaya....but we all suspect sales girls tu terlupe nk kire harga screen tinted utk camera tu la but we all buat dunno je hehehehe........then mari kite mencuci mata di kedai hp....adik aku memang dh lama ushar galaxy notes but duit x cukup lg...tapi tadi memandangkan duit dh cukup die pon dpt la sambar itu hp......aku pon berkenan gak tapi nk tunggu duit yg abg najib nk bagi tahun depan sabar ye.......mak aku x leh blah die kata nanti ko jgn lupe apply semua bantuan yg abg najib nk bagi tul.....giler la....buat of course la i akan apply.....hehehehe org nk bagi ambik je la.....:P..... selepas selesai semua urusan we all pon kembali la ke rumah utk memasak rendang ayam pencen.......tapi aku rasa mcm xde selera je nk makan but perut aku senak gak mcm makan byk sgt...lepas makan apa lagi turuuuu la hehehehe...sesi menambah lemak di badan....

Dan akhir sekali aku skrg ni dh rasa sgt2 mengantuk......bye..bye...gud nite.....sweet dream....


love 
mura


No comments:

Post a Comment