Followers

Monday, July 13, 2009

ASSIGNMENT LAGI....huhuhu

hari ni aku dh submit satu assigmnt........ape yg menarik mengenai assignmt ni ialah.....yg akan bagi markah kat assignmt kitaorg adalah rakan sekuliah ku. Memandangkan dlm class tu cume ade 6 org sooo senang la utk menkautim kawan2 utk bagi mark yg tinggi....huhuhuhu....harap2 tinggi la :) .


Habis je kitaorg semak assignmt classmate yg lain bermula class seperti biasa......discussion & lecture.....ingatkan sampai situ je, rupe2 ade lg satu assignmt iaitu assignmt 2 for history & concept in KM.....actually aku x berape puas hati dgn assignmt aku tadi rase mcm nak ambik & buat balik....tapi nak buat mcm mane......................


fuhhhh...penat betul.....aku bengang betul la dgn satu kolej ni nama kolej ni ialah &^& ^*(*(

dh la hutang dekat sepuluh bulan bagi payment utk satu bulan tu pon tahun lepasnye x abis byr lg, die ingat company aku ni walfare ke....dh la mintak mcm2 nak tambah org la, nak tambah tempat la tapi byrn hampeh...dh la nak murah....patutnye melayu tolong melayu ni x melayu jatuhkan melayu ade la....utk sape2 yg bercadang nak sambung belajor aku nak nasihatkan kat korang jgn lah pilih kolej ni.....byk lg kolej yg bagus kat malaysia ni.


Fuhhh lega......lepas beban kat kepala ni.....



ni la bangunan kolej tu....kalo korang pi tempat tu agak2 scary la jugak....kolej ni dulu pernah la jadi lokasi citer drama kat astro kalo x silap aku tajuk drama tu "mata aku nampak hantu" lebih kurang mcm tu la tajuk drama tu, pelako die Lisa Surihani....
ok la cukup setakat ini je aku membebel...nanti esok lusa aku post lg....

2 comments:

  1. Sabarlah ye, lu jumpa gue nnt wa bantu mau belapa RM1, 2, 3 pun boleh

    ReplyDelete
  2. nama kolej? tak pernah tgk pun cerita hantu tu :D ada keluar tv ke? hahaha mcm polis pencen pula. ops

    peace

    ReplyDelete