Followers

Sunday, July 26, 2009

Part 2.....

ok meh kite sambung kisah aktiviti aku pd minggu lepas....

Selasa.....

ari selasa minggu lepas aku x de class..coz Dr.Murali ade conference jadi on that day i'm free yuhuuu....tapi xde la free sgt...coz Dr.Murali dh siap bagi homework utk kitaorg....but ptg selasa tu aku ade appointment dg Dr.Saravanan....aku n muney nak tunjuk la ontologi yg kitaorg buat tu on track or kene buat balik.....syukut alhamdullilah....aku x lari jauh....actually jumpe lec utk tanye pasal assignment xde la lama sgt tapi melayan lec bersembang memang lama dekat 2 jam gak la we all dok sembang2 dgn lec tu.....lec siap tunjuk gambor graduation die kat uk.....die tunjuk gak journal yg die pernah publish....giler la 46 journal tu die dh tulis....aku nak buat satu ni pon x tau nak tulis ape...tapi aku dh ade sikit2 idea la nak taruk ape kat journal aku ni....hehehehe.....


*adik aku dpt cuti 1 minggu coz tempat die dh kene serang dgn H1N1......takut betul la virus ni.....dh byk U kene Virus ni....paling btk kene UITM la....luckly MMU x kene lagi...hopefully jgn la......*

Rabu......

Rabu aku buat ape ye..?????....(mengaru kepala sambil berfikir kejadia minggu lepas)

.........ok dh ingat....ape lagi aku gi class la....ari rabu ari tu aku kene present aku nye proposal journal n seminar proposal.....alhamdullilah semuanye ok...last week aku rase penat sgt
sampai je rumah aku terus landing n tertidur x sedarkan diri.....

Khamis...

Yuhuuu...ari ni ade class E-KM......Class yg kadang2 best kadang2 x best...kenapa aku ckp mcm tu....yg bestnye coz class tu ramai lec pon agak sporting.... yg x bestnye class tu menggunakan computer and class dijalankan bukan dlm lab ini menyebabkan student kene bwk laptop tapi aku mane ade laptop jadi kene la menyendeng org lain........n kadang2 kalo x dpt nak menyendeng org terpinga2 la aku....nak buat mcm mane.....(mane nak dpt laptop murah tapi gempak....huhuhu angan2 tinggi la :P)... the best thing happen on that day is.....aku dpt beramah mesra dgn classmate aku...actually kat class tu cume ade 3 org je budak local n the rest international student....they all sgt la friendly......nice to meet them.... :P... ok la mcm biase sampai2 je umah aku terus merebahkan diri sambil tertido sampai ke pagi.....

* ok aku nak sambung buat assignmt jap....nanti aku sambung citer utk ari jumaat....best giler aku pusing2 malaysia :P*

No comments:

Post a Comment