Followers

Tuesday, July 14, 2009

Hari ini............



Ok aku nak citer ape yg telah terjadi kat opis ari ni...actually benda ni dr smlm lg org dh tanye tapi aku kene pi Damansara nak ambik something lepas tu aku terus pi class jadi x sempat la nak cari....soooo arini bile org tanye br la aku sibuk nak cari pelbagai hehehehe.....tetiba mamat(pekerja side) dtg nak mintak bill dr supplier opssss aku lupe la pulak aku letak kat mane tapi yg pasti aku dh key in bill tu kat dlm system tapi aku totally memory loss, x ingat langsung mane aku letak benda tu.......tetiba aku ade dengar suara org berkata mungkin kat dlm fail unpaid...dan aku pon bukak la fail tu an finally jumpe gak benda tu hehehehehe..salah mak k...selalu lupe bile simpan brg...sowi ye kawan2....next time i buat lg hehehehe... jgn marah (thanks kak milah coz mention pasal fail unpaid tu heheheh)



1 comment:

  1. Sama-sama, saling ingat mengingati.
    Harini hari kau, esok pun hari kau..wakakaka

    ReplyDelete