Followers

Friday, July 31, 2009

Bercelaru.....

huhuhu.....ni first time aku update blog kat opis...boring k...dok sorang2 kat opis....n arini gak adalah hari terakhir kontrak we all kat bangunan ni...esok dh x de lg kontrak kat sini.......gilo kalo korang kate aku x sedih aku sedih sgt.... mcm2 perkara terjadi kebelakangan ni.....tapi time ni kite boleh nampak sape kawan sape lawan......ape2 pon hidup ni perlu diteruskan.....aku x nak jadikan benda2 ni sebagai halangan utk aku utk capai cite2........ next year adik aku n sepupu aku ramai yg dh nak kawin......mungkin raya kali ni adalah raya yg terakhir utk aku beraya bersama2 diaorg coz lepas kawin diaorg dh ade life sendiri, dh ade famil sendiri.....may be masing2 nak raya kat umah mak mertua masing2 jadi tinggal aku, icam, mira & luqman je......
Focus aku skrg adalah utk mendapatkan Master aku.....aku x kire ape halangannye aku akan pasti kan aku dpt Master aku dlm tempoh 15 bulan.....aku akan tunjukkan pada diaorg yg berhati busuk tu...(eh aku ni dh mcm riak pon ade kan x pe la riak kat dlm blog sendiri je :P).....
Actually aku kesian sgt dgn ayah aku tapi aku x tau mcm mane nak tolong die......yg pasti skrg ni aku dgn adik aku mesti bersatu....aku x nak org lain hancurkan kitaorg......walapon ape yg terjadi.......kite mesti bersatu......yg penting sekarang ni kite kene rancang balik ape yg kite nak buat....kite kene gerakkan company ni......x kisah ape org lain ckp, biar lantak la diaorg yg hati busuk tu......yg penting hati kite mesti suci......(pepatah ade mengatakan setiap yg baik pasti akan dibalas baik)........walaupon org kutuk kite kite anggap tu sebagai perangsang utk kite lebih maju.....
p/s : Kepada mereka2 yg pikir duit....duit....duit... tu baik korang pusing balik kebelakang tengok balik sape yg penah menolong korang dulu....aku rase tanpa bantuan org tersebut aku x rase korang boleh capai ape yg korang dpt sekarang.
*Moral of the story is......manusia mudah lupa......especially org melayu....melayu mudah lupa.....
oit..ingat balik la asal usul tu......*

1 comment: